Volgers

zondag 25 april 2010

Stempelafdrukjes geruild met Janet

Een paar weken geleden heb ik dit kaartje al gemaakt voor Janet,
we hebben wat stempelafdrukjes geruild.
Ik was er alleen nog niet aan toe gekomen om hem op mijn blog te laten zien,
maar hier is ie dan toch nog!
En wat was het toch een prachtig weer vandaag he,
weer eens lekker buiten koffie gedronken en buiten op
het laptoppie jullie blogs bekeken en ja zelfs
buiten gekleurd vanmiddag.
Ik heb vorige week de nieuwe spring kit van C.C. binnengekregen
en wie kan die leuke stempeltjes nu laten liggen he!
Volgende week hoop ik een paar kaartjes hiervan te plaatsen.
Tot slot wil ik jullie aandacht nog even vragen voor het
Scrapcardschallengeblog
waar ik gastdesigner mag zijn deze paar maanden.
Je kunt daar nog tot 29 april 20.00 uur meedoen aan challenge 8,
een hele leuke sketch van Sandra.

A few weeks ago I already made this card for Janet,
we have exchanged some Stamp prints.
I was just not ready to come to him to show my blog, but here it is still,
and what was it a beautiful day today !
We drunk a cup of coffee outside and with my laptop on the gardentable I visited your blogs
 and I have even been coloring outside this afternoon.
Last week I did receive the new spring kit from CC.
 Next week I hope to place a couple of card using those lovely stamps.
 Finally I'd like to say that over at the Scrap Card Challenge blog where I am a guest designer
there is a lovely sketch challenge.
You have til April 29 20:00 to compete in this challenge.

Challenges;
One stitch at a time - use flowers
Just Magnolia - anything goes

9 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk kaartje!
    zo'n leuke vorm ook, en een mooie bloemetjes heb je gebruikt
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is gorgeous! I love the soft palette and your coloring is beautiful; the flowers are the perfect embellishment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuk gedaan. ziet er helemaal gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kaart, mooie kleuren bijelkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor je kaartje.
    Ik zeg altijd maar zo,beter laat dan nooit.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje erg mooi van kleur en super mooi papier
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Ik vind deze Tilda zoooo lief. En het Tilda papier blijft super mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen