Volgers

maandag 28 mei 2012

Dutch Magnolia Lovers #33

Hallo allemaal,

't  Is al wel laat op de avond, maar ik wil jullie toch nog even mijn DT kaartje laten zien
voor de nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers, die ik mocht bedenken.

En wat ik bedacht heb zien jullie hieronder :-)
Laat je inspireren door deze foto luidt mijn opdracht,
niet zo heel moeilijk toch?

Hieronder zien jullie nog een close-up van (een deel) van mijn kaartje.


Wat is Tilda toch toepasselijk voor dit prachtige weer van vandaag he?
Hebben jullie je allemaal vermaakt vandaag?
Wij wel hoor, eerst 's morgens naar de plaatselijke Pinksterzangdienst wezen luisteren,
gevolgd door een bezoekje aan mijn schoonmoeder.
Daarna even snel wat gegeten en hup ... bikini's/zwembroeken aan en met z'n allen naar de Lek
(ligt op loopafstand) gevolgd door een bbq tje.
Daarna de kleinste kids op tijd naar bed, want ze gaan morgen op schoolreis naar
Billy Bird (voor de onderbouw) en Drievliet (voor de bovenbouw) en ook ik
ga dit jaar gezellig mee naar Drievliet, dus lijkt het me verstandig dat ik nu ook
mijn bedje op ga zoeken.

Groetjes,


12 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje heb je gemaakt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable cute card Jeanet and its gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje
    En veel plezier in Drievliet
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje Jeanet.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt Jeanet, helemaal in het tropische thema!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Jeanet,super!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet , erg leuk thema en jouw kaart vind ik supers !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Karte ist wunderbar geworden !!
    LG
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, ik vind de stempel helemaal geweldig, echt vakantiesfeertje. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke Tilda en wat heb je dat prachtig gedaan met die boompjes erbij!!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje!! Echt een zonnetje :-D En de stempel is zo mooi ingekleurd. Daar kan ik nog heel wat van leren.

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen