Volgers

woensdag 5 december 2012

Kerstcadeautjes van lege wc rollen

Goede morgen allemaal!

Tja, de foto hierboven zegt eigenlijk al waar ik pas mee bezig geweest ben...
juist...lege wc rollen.

Ik had er een paar in mijn hand om in de prullenbak te gooien
en toen bedacht ik ineens dat ik ze ergens voor kon gebruiken.
Waarvoor?

Nou dat zien jullie op de foto hieronder...

Ik heb er een heel klein kerstcadeautje van gemaakt.
Allereerst heb ik de randen van de wc rol beinkt met distress ink walnut stain.
Vervolgens heb ik het designpapier eromheen geplakt (Glitz) en daarna
de uiteinden van de rol dichtgeknepen.
Aan de ene kant heb ik hem dichtgeplakt met terrificic tacky tape
(dat is echt super sterke tape dames!) en daarna heb ik er met de naaimachine
nog een zigzagje overheen genaaid.
Aan de andere kant maakte ik twee gaatjes waar ik het lint en het touw met de belletjes
doorheen heb geregen. 

De tag die eraan hangt heb ik gestansd, zie mal onderaan mijn post.
Ook hier weer alle randjes beinkt met walnut stain.
Op deze tag zit een leuke hoekmal van Noor! Design, een ronde tekststempel 
eveneens van Noor! Design en een mini snowflake rozette van Tim Holz.

Zoals jullie op de foto's wel kunnen zien, is het niet bij één verpakking gebleven,
maar ook voor andere gelegenheden (bv een geldcadeautje voor een verjaardag) is dit
een hele originele verpakking!

En nu komt het grappige, mijn dochter zag ze en zei
"Mam, kun je er nog 4 maken, dan geeft ik ze met chocoladekransjes
aan mijn schoolvriendinnen voor de kerst".
Dus ik mag nog een keer aan de slag !


Hieronder nog even een overzicht van de gebruikte materialen;
(klik op de afbeelding en je gaat rechtstreeks naar het produkt in de webshop van Krea Teja)
         

Fijne sinterklaas allemaal en tot blogs !



6 opmerkingen:

  1. Waar een lege wc rol niet voor kan dienen Jeanet.
    Het ziet er super leuk uit.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee, ziet er goed uit.
    Ik heb dat zelf ook al vaker gedaan
    met deze rolletjes.

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet,ik vindt het ook erg leuk én mooi gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderschöne Idee !!!

    Liebe Grüße
    christine

    BeantwoordenVerwijderen