Volgers

dinsdag 29 januari 2013

Whiff of Joy - King of the skies

Dit kaartje heb ik gemaakt voor het Ge-We Hobby blog,
waarvoor ik sinds kort ook creaties mag maken.
Ik ben er super blij mee, dat ze mij hebben uitgekozen om hun team te versterken
en ik hoop dat ik jullie daar weer de nodige inspiratie kan bieden;-)

Dit leuke stempeltje heet "King of the skies", leuk knulletje toch?
Het is één van de nieuwe stempels van de januari release van Whiff of Joy.
Ik heb hem ingekleurd met Copic markers;
Broek en pet - B93, B95 en B97
Goudkleurige delen - Y23 en YR23
Huid - E11, E21, E00, E000 en E0000
Haren, schoenen  en houten vliegtuig - E44, E43 en  E42
Blouse - C3, C1 en C0
Vliegtuig - W3, W1 en W0
Het afdrukje heb ik gemat met zwart cardstock, hier en daar bewerkt met een kloddertje gesso.
Het designpapier komt uit een paperpad van Bo Bunny.

Achter het afdrukje zitten nog twee tags (clouds van magnolia) met op de éne een digitekst
en op de andere "Air Mail" wat ik heb gestempeld met een watermark stamp pad van Versamark
en witte embossingpoeder.

En natuurlijk mag de charm van het vliegtuig niet op mijn kaartje ontbreken.
Hij komt uit de set charms die speciaal voor deze serie stempels "all for the boys"
van Whiff of Joy is gemaakt.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, en lees jullie reacties altijd met plezier!

Groetjes,

  
    

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet , zo kom ik je toch nog af en toe ergens tegen .... Wat gaaf dat je nu ook bij GEWE bent ! Jij zal het ook drukker en drukker gaan krijgen .... Maar wel leuk toch. En wat een leuke jongenskaart is dit !! Leuk met dat vliegtuigje. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende jongenskaart.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met een hele leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave en stoere kaart !! KLeuren combi is toppie!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige jongens kaart,leuk met het vliegtuigje erbij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic card Jeanet :) I love that air-plane charm :)
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen