Volgers

maandag 24 juni 2013

Baby fles met een kleinigheid erin (met patroon)

Vandaag heb ik voor jullie een babyfles op mijn blog


Op het blog van Whiff of Joy heb ik een fototutorial gemaakt,
met stap voor stap foto's van mijn "maaksel".
Dus wil je dit stap voor stap bekijken moet je ff daar spieken.

Hieronder zien jullie de "lege" fleskaart, met designpapier van Maja Design

En hieronder een foto van de fles, met de kadootjes eruit.


Henry heb ik ingekleurd met twinkling H2O's en daarna nog lekker geklieders met frantage.


Ook alle stanzen, die ik heb gebruikt zijn van Whiff of Joy,
ze hebben een hele mooie naam gekregen tegenwoordig "Die-Lights".


En zoals beloofd, het patroon....veel plezier ermee!



Groetjes,




13 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie.Mooi gemaakt.Bedankt voor het patroon.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit vind ik super mooi...bedankt voor het patroon ik ga er zelf ook een keer een maken.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gemaakt.
    En bedankt voor het delen van het patroon.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo super schattig!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk Jeanet! Een heel lief cadeautje om te geven!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gemaakt dank je wel voor het patroon en uitleg Jeanet superrrrrrrr
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooohhhh.... wat een geweldig idee. Supersss

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!! ik heb zitten genieten van alles wat er op te zien is!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super gaaf kadootje .... erg leuke vorm. Ik heb je patroon opgeslagen hoor .... Liefs van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for the pattern. Love the idea. Both this and the amazing Magnolia card is just perfect ♥
    Have a wonderful day
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaart en ook een super leuke stempel die je gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen