Volgers

dinsdag 2 juli 2013

Tilda met ijsje


Hallootjes,

Vandaag heb ik nog een kaartje wat ik dit weekend heb gemaakt,
maar op de een of andere manier kwam het er steeds niet van om er foto's van
te maken en hier een blogbericht...

Maar hier is ie dan
De kleding en de laarsjes heb ik gepaperpieced en ook het ijsje.
Het grappige is, dat ik dit heb gedaan omdat ik een leuke challenge voorbij zag komen,
waaraan ik mee wilde gaan doen, maar nu kan ik echt niet meer terugvinden welk blog dit nu was,
haha.
De rest van het afdrukje heb ik ingekleurd met distress ink.

Hieronder nog een paar close-ups van de bloemen.
Ook heb ik weer eens een gehaakte bloem verwerkt op mijn kaart.


Aan de linkerkant van de kaart zit die mooie veren doohickey van magnolia verwerkt,
en als jullie goed kijken zien jullie links onderaan nog een Noor! Design stans, die ik
in twee stukken heb verwerkt.

Nou, tot zover voor vandaag...
morgen weer een feestelijke dag hier want Daniël wordt morgen
alweer 7 jaar!

Groetjes,

Met mijn kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges;
Midweek magnolias - make it girly with ribbon and pears
time for magnolia challenge - use at least two magnolia stamps
scrapcards challengeblog - ijsjes en pastel

18 opmerkingen:

  1. schitterend jeanet! en alvast gefeliciteerd!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Jeanet, de gehaakte bloem vind ik ook erg leuk!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord schitterend Jeanet, Er is zoveel om op te zien en Magnolia zo mooi gepaperpieced, super in pastel tinten, heel erg bedankt voor het inzenden van dit prachtige ijs kaartje naar de challenge van Scr@p- Cards. Ik ga meteen volger worden van je blog en nog even lekker rondkijken.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit is zo'n lieve kaart en lekker veel details, helemaal mijn ding...
    Toppertje hoor!!!

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pure lusciousness!!!! A feast for the eyes, Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wa t is je kaart mooi van opbouw, prachtige zachte kleuren ....helemaal af door alle mooi details en malletjes!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje met hele mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, hij is weer helemaal super! Zo'n leuke stempels gecombineerd en prachtig gekleurd. Zoveel leuke details te zien, ik raak niet uitgekeken!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje
    En gefeliciteerd met Daniel en een fijne dag
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful card!! Your coloring is lovely. Thanks for playing along with the Stamp and Create with Magnolia Summer Fun Challenge. We will have a new challenge on Friday morning. We hope you will play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com 15% off store wide sale through Sunday, July 7th
    Stamp and Create with Magnolia Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super mooie creatie en zoveel op te zien.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty Jeanet, erg mooi gemaakt! Gefeliciteerd met Daniël! Maak er een leuke en gezellige dag van!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Jeanet, wat een beauty van een kaart is dit geworden.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, geweldig! Wat een schitterende kaart! Zoveel mooie details! Prachtig die fontein en ook je gehaakte bloemetje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende creatie Je@net. Ik kom ogen te kort,wat heb je er veel moois op verwerkt.Super gewoon.

    Lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend mooie kaart Jeanet met mooie kleuren en details op je kaart. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met erg veel mooie details. Ben gelijk je volger geworden want dan hoef ik niets meer te missen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen