Volgers

zaterdag 30 november 2013

Monthly Themed Project Whiff of Joy


Goedemorgen blogland,

Het is vandaag alweer de laatste zaterdag van de maand en dat betekent ..
tijd voor het maandelijks project van  het Whiff of Joy team.

Dit keer was het thema "Kerstdecoratie" en dit is dus mijn uitwerking ervan geworden.
Ik heb een van de allernieuwste digi's (Henry with snowheart) voor mijn decoratie
gebruikt, vanaf a.s. maandag zijn die te bestellen bij Whiff of Joy.


Hieronder zien jullie de nieuwe Henry nog even wat beter, poepie toch weer?


en op de foto hieronder zien jullie een zelfgemaakt sneeuwhartje.
Bij het kruidvat vond ik van die stekertjes voor in een kerststukje,
alleen die waren zilverkleurig. Ik heb het eerst ruim ingesmeerd met witte
gesso en toen terwijl het nog nat was er ijskristall overheen gestrooid.


Verder heb ik voor de versiering nog wat besjes van magnolia gebruikt en wat
zelfgevouwen sterren en een wit gestrikt lint.

Wat vinden jullie ervan?
Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook allemaal hele mooie dingen
gemaakt, voor een totaaloverzicht klik dan even hier.

Fijne zaterdag!

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Wat een bling bling, mooi plaatje, te gekke creatie !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kerst ster.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous as always hun....:o)

    have a lovely weekend...biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige en gave creatie, mooi en lieve kleurtjes heb je gebruikt, helemaal leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun and super cute. Wintry feeling and great snow look and feel.

    BeantwoordenVerwijderen