Volgers

maandag 11 november 2013

Whiff of Joy November Digi release - Hello snowman


Hallo allemaal,

Vanaf vandaag zijn de nieuwe digi's te bestellen bij Whiff of Joy,
waarvan dit er dus ééntje is. 
Hij heet "Hello Snowman", ingekleurd met maar één kleur distress ink,
de black soot.
Na het inkleuren heb ik hem bewerkt met een dikke laag Uttee en ongeveer
10 minuutjes in de diepvries gelegd.
Daarna kun je het afdrukje "kraken" zodat het een oude look krijgt.
Tot slot heb ik er nog met een beetje walnut steel overheen gewreven voor een
nog oudere look, en hieronder zien jullie het resultaat.

en hieronder een foto van de kaart in zijn geheel.


Ik heb drie noormallen gebruikt voor mijn kaartje,
links de ijskristallen rand en daarbovenop de losse ijskristal.

Hieronder zien jullie nog een detailfoto van de gevouwen sterren,
die ik bewerkt heb met viva eiskristall.


Rechts boven het afdrukje zit één van de nieuwe stanzen,
het hoekje van de 6002/0172.
Deze heb ik ook bewerkt met viva eiskristall. 


Straks kom ik nog even terug met mijn tweede preview van deze digi release,
komen jullie dan ook nog even langs?

Groetjes,


8 opmerkingen:

  1. erg mooi kaartje weer.
    en je plaatje ziet er erg leuk uit

    Groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart. Wat zien die eiskristallen er mooi uit!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat mag er wezen, wat een schitterende kaart !
    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Jeanet, lekker vintage vind ik 'm. Erg mooi!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi jeanet
    wat een schatje van een winterse kaart en erg lieve digi
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Everybody,

    Below are the most recommended BTC exchanges (BTC for CASH):
    Coinbase: $1 minimum trade
    CoinMama

    Earn free BITCOINS with the best bitcoin faucet rotator:
    BEST Faucet Rotator

    BeantwoordenVerwijderen