Volgers

dinsdag 3 december 2013

Henry with Christmas Tree

Hallooo,
Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt voor het 

Ik heb Henry ingekleurd met copic markers.
Ook heb ik weer verschillende stanzen op mijn kaartje verwerkt,
De lantaarn van Marianne Design
De grote ster onder de lantaarn is ook van Marianne Design.
Links onderaan zien jullie nog een stukje van de grote sterrenstans van Whiff of Joy
met daarbovenop de kleinste stans van de sterrenstanzen van Marianne Design.

Op de lantaarn en op de grond zien jullie nog wat sneeuw,
hiervoor heb ik sneeuw uit een "fles" van Viva gebruikt.

Met dit kaart wil ik nog graag meedoen aan de challenge van 
Whiff of Joy, met dit keer als thema Christmas Cheer.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes,

5 opmerkingen: