Volgers

zondag 1 juni 2014

Juf Annemarie getrouwd

Hallo allemaal,


Een paar weken geleden is één van de juffen van onze meiden (Christy en Michelle) getrouwd,
en daar moest natuurlijk een mooie kaart naartoe ;-)

Hiervoor heb ik een plaatje van Studio Light gebruikt, uit de serie Tres Chic, STAPSL1292.
Dit plaatje heb ik uitgeknipt met een fotoschaar en de randjes een beetje bijgewerkt met
Distress inkt walnut stain, voor het vintage effect.


Verder heb ik een taartkleedje gebruikt achter de rozenafbeelding en een stukje jute touw
met een bijpassend knoopje.
Op het rozenplaatje heb ik de roze tekst getrouwd geplakt die ik met de labelmaker heb gemaakt.

De stansen die ik heb gebruikt, zijn allemaal van Marianne Design;
- champagne glas (LR0189)
- frame (CR 1254)


Op de foto hierboven zien jullie duidelijk dat ik de geemboste delen van de glazen
heb geaccentueerd met stickles, net als het randje van het oud groene cardstock.
Om de twee glazen heb ik nog een stukje roze tule gebonden voor een
extra feestelijk effect.

Deze kaart is ook te zien op het blog Creatief met Studio Light.

Ik wens jullie allemaal nog een gezellige zondagavond.

Groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi en rosssmantisch kaartje leuk met het beetje glitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jeanet
    nou echt een geslaagde kaart voor de juf en erg leuk met de champagneglazen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen