Volgers

zaterdag 29 november 2014

Kaart met Craftable van Marianne Design

Hallo allemaal,

Op deze vrije zaterdag wil ik jullie nog een kerstkaartje laten zien,
wat ik gisteren avond heb gemaakt.
Al het designpapier en de plaatjes komen (natuurlijk) weer van Studio Light,
uit de serie Scandinavian Winter (kan er echt geen genoeg van krijgen ;-)


En ook deze keer weer een vrij eenvoudige kaart, alleen het stanzen is een
precies werkje, dit heb ik al een keer eerder uitgelegd met een andere mal
van Marianne Design, klik hier voor een uitleg met foto's.

Vandaag heb ik dus de Creatable CR1226 gebruikt om de verschillende
sterren uit te stanzen.


Als detail nog een paar belletjes aan een touwtje en klaar is ....Jeanet.


Vandaag moeten we toch echt aan de sinterklaas surprises voor school gaan beginnen,
want dat is a.s.vrijdag alweer zover....
tot de volgende keer!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende uitdagingen;
Anma Creatief - kerst
Knutsels en kadootjes - gebruik kraft op je kerstkaart

Groetjes,




4 opmerkingen:

  1. Een mooie warme kerstkaart Jeanet. Hij doet een beetje countrystyle-achtig aan...mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kerstkaartje. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kerstkaartje Jeanet, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n prachtige inzending! Helemaal super.
    Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen