Volgers

zaterdag 24 januari 2015

Flower Delight, de vrolijke nieuwe serie van Studio Light

Goede morgen allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten ben ik lid van het design team van
Studio Light. Afgelopen week bracht de postbode een doos vol met
allerlei soorten designpapier en knipvellen van de allernieuwste lijn
FLOWER DELIGHT.

Het is een supervrolijke lijn, waar ik nu al helemaal dol op ben.
Jullie snappen het al....ik heb er al lekker mee gespeeld en dit kaartje
hieronder is één van de resultaten.

Ik heb er een vrolijk verjaardagskaartje van gemaakt.


Gebruikte materialen;
- 3D plaatje Studio Light


Hierboven zien jullie nog een close-up, de lagen heb ik op elkaar
geplakt met 3D tape, zodat je een speels hoogteverschil krijgt.

Ik wens jullie een fijn weekend!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van marianne design divas,
waar de opdracht dit keer letters en/of cijfers is.

4 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt ! lekker vrolijke, frisse kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kleurtjes en wat gaaf om zo nieuwe spulletjes uit te kunnen proberen. Leuk hoor Jeanet...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hij is echt schitterend ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superleuke kaart, lekker vrolijk!
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen